Saturday, May 16, 2009

Welcome to Abdullah Care Blog

Selamat datang Blog Abdulah Care, tujuan blog ini diwujudkan menyatukan 'blogger' keluarga dibawah  Abdullah Care unit komuniti. 

Abdullah Care, ialah sempena nama ayahanda Abdullah Bin Yusuff, yang akan dijadikan sebagai simbol dan pemakin kepada segala aktiviti blog ini dan ahli-ahlinya.

Sebagai permulaan, Abdullah Care akan menjalankan aktiviti yang berasaskan blog dikalangan kaum keluarga, tidak kira siapa yang mempunyai kaitan tali keluarga dengan keluarga Abdullah Care.

Buat permulaan, akitviti ini terhad kepada ahli keluarga dikalangan Abdullah Care, yang memiliki blog, dan berkemungkinan akan diperluaskan aktivitinya mengikut keperluan dan kemajuan yang dicapai kelak.

Buat masa ini, ahli keluarga perlu menjadikan blog ini sebagai 'follower', satu logo khas akan diwujudkan dan akan didaftarkan dibawah blog ini. Logo tersebut ialah simbol atau tanda keahlian Abdullah Care.

Ahli atau kaum keluarga Abdullah Care yang miliki blog boleh mendapatkan logo tersebut dengan copy code yang disediakan di blog ini dan paste pada blog ahli.

Segala aktiviti Abdullah Care akan dipaparkan dalam blog ini.

Segala aktivit, rencana, pandangan atau tulisan yang melibatkan ahli, yang ingin diterbitkan di blog ini bolehlah hantar kepada ADMINISTRATOR blog ini, emaikan kepada - cahayakasih08@gmail.com

Setiap rencana atau sebarang maklumat yang hantar perlu diserta, nama, nama blog dan email anda.

NOTA : UNTUK MENDAPATKAN LOGO, SILA COPY CODE YANG DISEDIAKAN DAN PASTE DI BLOG ANDA.

SEBARANG MAKLUMAT DAN PERTANYAAN, ANDA BOLEH HANTAR KOMEN ATAU EMAIL PADA : cahayakasih08@gmail.com 

PERHATIAN : BLOG INI MASIH DALAM PROSES PEMBINAAN, HARAP MAKLUM

- From : Administrator Abdullah Care Blog komuniti-

0 comments: